Hoppa till huvudinnehållet Hoppa till huvudmeny

Kundservice

På Mina sidor har du möjlighet att kontakta oss dygnet runt och göra ärenden som till exempel att anmäla intresse för lägenheter, göra en felanmälan eller störningsanmälan. Vill du hellre ringa oss eller besöka oss är du varmt välkommen. Ring 0520-877 00 eller besök oss på Eidar Center, Lantmannavägen 92 måndag - torsdag 8-16.30 och fredag 8-13.

Missa inte

Kontakta oss

Du är alltid välkommen att ringa oss på 0520-877 00 under vår telefontid, men du vet väl att du kan utföra många av dina ärenden dygnet runt på Mina sidor?

Telefon- och öppettider

Måndag - torsdag 8-16.30
Fredag 8-13
Telefonnummer: 0520-877 00
Besöksadress: Eidar Center, Lantmannavägen 92, Trollhättan

Vi har numera samma telefon- och öppettider oavsett vad du har för ärende. 

E-post
Om du har en fråga till en enskild person som arbetar på Eidar så är våra e-postadresser: förnamn.efternamn@eidar.se

Akuta fel /jour

Kontakta jouren när det gäller akuta fel som upplåsning, hissproblem och störningar. Det är larmcentralen SOS som svarar, och de kontaktar sedan de olika firmor eller vaktbolag som vi har avtal med, beroende på ärendet. Det är viktigt att jouren bara används till akuta fel.

Du som hyresgäst kan behöva betala kostnaden för jourens jobb. Detta gäller exempelvis vid:

  • stopp i avlopp som är orsakats av dig som hyresgäst
  • kall lägenhet där innertemperaturen efter mätning visar sig över gränsvärdet
  • strömlös lägenhet där du inte först kontrollerat och bytt eventuella säkringar själv
  • lås som behöver öppnas efter att du som hyresgäst låst dig ute

Vid fel som inte är akuta gör du en felanmälan på Mina Sidor eller kontaktar oss under telefontid för att få hjälp.

Telefon
Telefontider
Dygnet runt, när Eidars kundservice är stängd